dec09GMOK på Sociala Medier8

Inför 2015 vill vi bli ännu mer tillgängliga, för medlemmar och utomstående! Man kan numera följa klubben på Facebook, Instagram och Twitter.

Numera kan man hitta Göteborgs goaste klubb på ett flertal av dagens sociala medier. På den nystartade Facebook-sidan är tanken att nyheter från framförallt hemsidan ska spridas och delas så informationen kommer ut snabbt. Vi blir mer tillgängliga för både klubbmedlemmar och utomstående!

Twitter har vi haft ett tag och sedan 25-manna även Instagram. Om man är aktiv där finns alltså möjligheten att följa nyheter och diverse liveuppdateringar från tävlingar, träningar och övriga aktiviteter.

Här är länkar till respektive:

Facebook

Instagram

Twitter

Sen får vi inte glömma vår officiella Hashtag som man mer än gärna får bruka, #gbgmajornaok

Kategorier

Kommentarer

Kommentarens innehåll
Hjälp
Hjälp
Hjälp
Hjälp

  • bengt.inghammarsnabelagmail.com 29 dec 2014 21:27
    Vet ni, att om ni spelar på tipset på Svenska spel, så kan ni stödja GMOK, det kan bli några tusenlappar på ett år
  • Undrande 11 dec 2014 14:32
    Tack för återkoppling! Nej min avsikt var inte negativ, snarare tvärtom. Beredningen i styrelsen visade sig vara en del av §8 GMOK 2025 på junimötet. Därav "missen". Beträffande anonymitet så används väl detta flitigt i Gästboken, eller finns det en icke publicerad förteckning till alla smeknamn etc som används? Och var hittar jag den i sådana fall?
  • ola.jodalsnabelavsif.se 11 dec 2014 12:42
    Cathrine>> Samtliga dessa kanaler är naturligtvis till för att sprida hela klubbens verksamhet. Tanken är att ett antal personer från respektive intresserad kommitté skall ha tillgång till kontona och därmed kontinuerligt kunna lägga upp information om vad som händer.
  • Mikael Eliasson 10 dec 2014 16:54
    Mikael EliassonNu hade Ing-Marie svarat utmärkt i gästboken under tiden jag skrev så jag lämnar det.

    Ing-Marie skrev:

    Svar till undrande:
    Om du kollar i protokoll nr 5-2014 under §8 kan du se vad styrelsen sagt
  • Mikael Eliasson 10 dec 2014 16:52
    Mikael Eliasson@Undrande Vilken policy menar du då?

    Jag är lite oklar på vad du vill få sagt men jag tolkar det som att det är någon form av kritik. I så fall kan du faktiskt stå för vem du är och inte gömma dig bakom ett anonymt alias. Tycker du det är väldigt viktigt föreslår jag att du mailar styrelsen och frågar direkt.

    Eftersom du skrev exakt samma sak i gästboken raderar jag inlägget där. Har du någon åsikt om det får du gärna maila webmaster@gmok.se så kan vi ta den diskussionen.
  • Cathrine 10 dec 2014 16:14
    En liten fråga, är dessa sociala kanaler menade att omfatta hela klubbens verksamhet, hur gör jag tex om jag som ungdomsledare vill lägga ut bilder på instagram/facebook kontot?
  • Undrande 10 dec 2014 14:44
    Ligger detta i linje med GMOK:s kommunikations- och informationspolicy? Följer med intresse klubbens verksamhet via de officiella styrelseprotokollen. Hittar inte frågeställningen om användandet av dessa medier
  • Ola W 09 dec 2014 23:01
    Bra jobbat Anna!

Taggar

Ändringar

Publicerad: Anna Wallin
Redigerad: Anna Wallin

ATM - 121244